2.6.09

::CAMPAK ANAK::


Mak aku lagi 2/3 bulan nak coti skolah, dia dah booked bebudak tu. Lagi seminggu nk cuti siap call aku laki bini ingatkan suh letak anak2 aku kt sana. Yelah kan, dia sunyi duk ber2-2an ngan abah aku tu. Cam cuti akhir tahun lepas la. Aku hantar Along, Angah + BB duk sana. Kali ni aku angkut skali anak CT+Sam, Anis. Aku nk angkut si Dillah, mau meroyan lak si Iena jongos tu nnt! Dia mana rela berjauhan ngan anak dia tu. Si Ct pon sama gak sebenornya. Tp dah aku datang kutip, kene relakan jugak! muahahahaha..

Memula tu aku cam berat hati nk tinggalkan BB, sbb aku lak rasa sunyi kt umah tu. Takde sapa nk aku kaco, takde sape nk kaco aku. (laki kaco lain criter la..muahahahahaha)

Huhuhu..mama rindu la ngan BB. Iena, kau balik minggu ni kutip skali anak aku yg nakai tu ye..
Skang ni kt umah tinggal kami ber3 je. Opet tu bila takde geng mmg melekat je ngan aku. Macam ada magnet kat badan aku! isk..keje kami, aku kiss kau, kau kiss aku, aku cup cup kau, kau cup cup aku! hihihi..geram tau ngan dia. Syapak panggil mulut Opet, mulut burung. kih kih..



Gulai rebung masak lemak cili api daging melecet jubo!!!
sedap nak mampos mak aku masak.
Tp aku tak bape boleh ratah sgt sbb tekak tak sedap.
Masa balik Melaka tu aku dh stat demam..huhuhu

ada lauk2 lain. malas lak nk amik gambar.
sbb lauk ni yg spesial bagi aku..

Tp mmg sah aku tercirit tgh2 malam tu!
keh keh..terangkat buntut aku!

Opet yg setia meneman aku makan..
nak jugak kau buat peace tu ye..
udah-udah le tu Deq oiii..


8 comments:

AkMa said...

comel tul dak opet ni..jumpe nanti ku cubit pipi tu..heheheh

saveme_zero said...

cute je peace tu dia ... hahahahaha

elly @ suely said...

alamak... lapar balik aku nengok gulai rebung tu kak... adoiiii hehehe

fazilzura said...

kahhhh kak mon...

wah besh arr pehni hari2 jimba dgn abg kaman yekk...
sume dh di cmpak ker kg.. sure ponet ler atok nk melayan diorg..

aRe_uDear said...

cett.. siap terangkat tutttt.. tuh wakakaaa.. xpe sesekali dpt makan maskn mak belasah jerw wakakakaa...bior terangkat hahahaaa

Syafa said...

ish..aku pantang tgk makanan2 kampung ni..tapi x reti wat..kahhh...dapnyer..daging lak tu..
aku mmg suke ngan mulut opet tu..mcm burung murai!!!heheh..

nasz said...

pandai opet buat peace. inshe tak reti la kak ai. nai tunjuk thumb up pon terkial2

Jiey^Mien said...

bestnya dapt kiss kiss nih.. ian tanak kiss dah.. =(

klik klik (^_^)