26.6.09

::BOBOM::

nk ke mana ni?? try kona kiri..

e'eh..ada ruang tido la!!

gud nite kawan-kawannnnn


Kat sni le tempat aku menelempiaskan napsu mata kuyu aku nk tido. Ala, kat dalam bilik aku jugak. Dah nama pon document controller. Harus la banyak document yg aku simpan. Yg kowang nampak tu skit je tau. Sebenornya banyakkkkkkkkkkkkkkkkk giler document yg aku jaga kt opis ni ngan adik aku Sam (laki CT). Kalau badan aku x sihat pon ini la tempatnya. Nak semayang pon kt sini jugak. Garfield tu le peneman aku. Mmg boleh lena la..hihihihi..


11 comments:

nita said...

ish3x..
bukan main lena tuhh..
bangunnnnnn weeiiii!

nasz said...

best layan tgh sejuk2 hari hujan kan?

mamashasha said...

aduhhhhh kak jelesssssssssss siutttt..nak bobommmmm gak....

eiza in the house.. said...

bestnya kak ko bobom..nak itut jugak..

Dj Epoi said...

Siut Jew Lu nih....

Weih minggu nih banyak projek kawin?

Gua dah naik lembik dah nih!!!
Dah mabuk nasi kenduri dah weih...!!

Minggu nih minggu depan FUUL:)

Fiza Nordin said...

udah mcm library opis kamu besan oiii...beshnye gak ade tempat landing...eheheee

Shyda luv Radzak said...

ai..naper tak letak pic air liur basi tengah meleleh???huhu

dmx said...

hi..damaiinx..nak sekodeng,tido rupenyer dia.nak minta org angkat letak kat toilet...?..

Su said...

hoyehh ! saya ingin kenal ngam tuan punya blog ~

tak bersopan santu kew saya.. hehe.

selamat pagi yer sis ;)

el said...

kamoo ke snap kamoo sndiri tgh tido tu..kahhh PURAK2...

Su said...

hoyeh permohonan udah dilulus. sekrg sy udah jd kawan sis ai yg chumel.. hohoho

klik klik (^_^)