28.6.09

::SEDAPNYEEEEEEE::


YEAH!!!!!!
Akhirnya dapat gak aku makan pengat petang ni. Elok je abg kaman turun beli doyan kat bawah tepi jalan umah aku ni. Aku trus prepare bahan2 nk masak. Beli 8 bijik $15 je. Kowang bayangkan la betapa robotnya aku masak sampai pengat aku dah siap, abg kaman tak abis lagi mengopek doyan utk anak2 dia makan mentah! (anak2 aku tak suke pengat) ...dan hasilnya, musti la terangkat! Kenyanggggggg...Alhamdullilah!





pekena pengat ngan teh o panas.. perghhhhhhh!!!

nyummmmmmmmm

4 comments:

FARYN said...

kak...sedapnya...nak jugak :(

FdausAmad said...

gua nak ajak lu dtg makan kenduri kat blog gua..
ikut baca doa skali pun takpa..
lauk simple simple saja..

sapa yang kena romen ni?

♥ Eda ♥ said...

aduhhh..mmg sedap mek....tgk pun aku dah kecur2 liurrr ni

syazlysya said...

sedap gilerr... fav sya ni... besh besh.... next time wut lebih sket, tapau kat Ina, soh dia bg Sya k... termimpi2 dah ni.. huhu

klik klik (^_^)