24.6.09

::BUAT APA TU BANG?::


YA ALLAH!!! Aku terbaring kat celah kusi ni dah macam org lumpuh! sian aku tgk laki aku melayan bebudak tu. Nak bangun, tak larat. (amik gmbr larat lak..baring punye style.. :P )

Isk..abg buat apa tu?


tetonggeng-tongeng..nape bang?

lor...sapu nasik!
ni sume keje si Opet la ni..
dia tertumpah nasik yg dlm pinggang dia tu.
Konon nk bawak turun dari meja..
abis tumpah!

sian, bapak kau lak yg kene sapu..
haih budak ni!


9 comments:

fazilzura said...

WAKAKAKAK..
daku ingt abg kaman dok kutip contact lanse.. rupe nye nasik ker

shi3la said...

alahaiiiii...opetttt oiiii....tue ko kasik hadiah father day kat bapakk kauu..bertuahh betullll....!!

kasihatie said...

beruntung nyer kak ai dapat suami cam abang kaman...banyak dia tolong akak keje kt umah...huhuh

Dj Epoi said...

Bagus arrrrrrrr...tak baik....nasik dipijak2kan!!!

Dah hantaw gambaw untuk contest Blom?

Dj Epoi said...

Ajak kekwan yang lain semua eik!!
Sertai contest Gua..

Big Mamma Bukhari said...

salam kak ai..

mmg dia suami dan bapa mithali..
that's for sure..

kak ai sihat ke? keje baik2.. u take care ok!!

Bed said...

lagi tabik spring to abg kaman....
ko calon la dia tokoh bapa mithali kak...

eLYies said...

sesungguhnya abg kaman adalah suami dan ayah yang mithali......

AkMa said...

rajinnye laki akak ni..bagus tul la..jeles lg tau..

nape opet tumapah kan nasi?sian abah tau..heheh

klik klik (^_^)