23.6.09

::OPET DEMAM::


APA kowang ingat si Opet ni demam, ada gaya budak demam ke? TAKDE MAKNA!!! Tp dah 3 malam tau dia tak tido lena. Bila malam kan badan panas naik. Ngan idung sumbatnya, ngan batok hanjingnye..huhuhu..Smalam kan aku bawak dia gi Spital Selayang..bukannye dia nk duk diam. Ngan molot tak brenti2 nyanyi 'aku cintaaaaa'. Lari ke depan, lari ke tepi, panjat kusi..haihhhh! Tp mmg aku takut le lalama kat sana bawak Opet. Memacam penyakit ade. Dah le aku rasa semua org sarung mask. Aku + Opet boleng je muka. Riso aku! Trus cancel bawak dia gi emergency tu. Lepas aku amik darah, cepat2 aku bawak lari Opet gi klinik biasa je.. Tu pon doc pesan gak..kalau lps bagi antibiotik tu 3 hari x ilang gak demam. Kene bawak gi klinik tu balik la. Tp lps ni kalau demam opet tak ilang gak, HARUS aku bawak gi klinik kerajaan yg $1 tu. Takut oooo skang ni memacam virus ada. huhuhu...mintak dijauhkan la dari keluarga kita semua..


tengok! dia panjat kusi..pastu lompat2, turun balik!
takde gaya demam langsung budak ni..!


ni masa kat Spital Selayang..

special utk 'KAK YANA' yg windu ngan Opet..

ni plak kat klinik..
kau nampak tak molot dia nganga2 tu?
tau dia sebut apa?

'Allahuakhbar'!
tak benti2 ok!
sbb atas pintu doctor tu ada tulisan Bismillahirahmanirohim..
bila nampak je tulisan jawi, musti dia sebut Allahuakhbar..
hihihi..cute je!



8 comments:

Mazlyana Mansor said...

sian opet demam yer...huhuu tp xder ruper bdk demam....erm tpi elok jgak cam gtu kak ngan...drpd merengek jer....lg susah nk layan..kan....huhu sooooooooooooo cute....

eiza in the house.. said...

alahai opet..pndai nya ko sebut Allahuakbar..insaf sekejap..apepun didoakan opet cepat2 sembuh yerk..demam2 pun sempat buat stunt lagi..hehe

iera_ayien said...

opet tu mcm zikry...kalo demam pon aktif semacam...tp mama ni ssh ati tgk kamoo...

aku doakan moga opet kesayangn ramai termasuk aku... cepat sembuh...cute jer opet sama cam zikry suka sgt sebaut Allahuakbar...hhehehe

FaizAmY said...

kak ai..airiel ku pon demam baru smlm pagi..sblm nak pegi keje aku slalu cium die tgh tido pastu tetibe aku rase badan die panas..terus aku bwk ke klinik..balik keje smlm lagi panas sampai kene masok ubat bontot..pastu kebah skrg ni panas sederhana..hope xdek pape la..to opet smg cepat sembuh ye cayunk..

mamashasha said...

alahai opet.....aktif nye dia tak nampak mcm demam....tapi kira ok le tu kak drpd merengek or melepet je...kita nk tinggal pun susah....
get well soon ye opet..

Mizz_Ila said...

la demam ke? sian opet
harap cepat sembuh.. bio la dia melasak ..berpeluh skit

PTK said...

alahai kesiannyer Opett demam yer....huhhu budak2 mmg camtu kan kak..demam2 pun aktip jerk

Fiza Nordin said...

lor menantu aku demam lagi eh...syian dia...opet nyanyi lagu 'aku cinta' tu lagu siapa?mierza suker nyanyi 'aku cinta' lagu si aizat tu wakaka dgn ayat2 cinta...kelas!

klik klik (^_^)