30.6.09

::PET UNYO!::


SAJE aku sakat Opet. Sebenornya dia ngan Angah berkongsi susu yang sama. DutchLady 123 Madu tu je. So, biasanya kalau Opet tak abis minum mmg kami masukkan dlm botol Angah. Kowang jgn tekejut lak. Angah mmg still isap botol susu lagi. Tp ada time la. Pagi sebelum gi skolah ngan malam sebelom tido. Sama gak ngan BB. Tp BB susu ceklat. So, kiranya kalau Opet tak abis minum..tu bonus utk Angah le sbb dapat susu. Tp kene sorok2 dari Opet la sbb dia KUDUKUT! haram le dia nk kasi Angah dia kalau dia tau. Haihhhhhhh...budak ni!



tu nampak tu??
kononnya dia adang le botol dia tu..
saje je aku sakat

"ala dek...kasi le susu tu kat angah ye sayang"

"nanakkkk! Pet Unyo! (opet punye)

huwaaaaaaaaaaaaaa

7 comments:

FaizAmYAirieL said...

kahhh ko kak ai..nyakat anak sendiri..ekekkee....comey nye opet..die mmg bahasekan diri die opet erk kak ai?

jay said...

Cian Opet kak ooi..kene sakat ng mak sendirik..aku pon ske sakat anak aku..hihi die kuat jeles..aku saje pelok2 adik aku pon die leh mengamok nagis2 pukol makcik die..huhu..kire die xbg org len usik mak die..

el said...

sonok sakan anak2 ni..aku pun kdg2 sakat danish...ni aweenn pyaaa.bgg adek skittt...sure sebot..nanakkkk (taknakkk)..hehehe

Bed said...

comelnye opet.....

MUMMY ILA said...

kudukut..kudukut cam izz gak. wakakaka..kekadang kasi..kekadang berkira. geram..geram budak comel berdua tu

nasz said...

HAHAHA, COMEL NYE...

Fiza Nordin said...

heheheeee menantu aku tu korang oiiii hahahaaaa

klik klik (^_^)