14.6.09

::ARITU TENET, SKANG SERVER LAK!::


HAIHHHHHHH
....Apa la nk jadik kat opis ni! Dah seminggu lebih tau tenet problem. Lepas bos aku ngamuk ngan org TMnet, baru la dowang hantar technician kat opis ni. Rupanya mmg salah dowang sbb katanya ada alihkan pot. Ntah pot apa pon aku tak tau. So, cable kitaorg ni jadi jauh la. Kononnya dia dah repair la. OK katanya. Tapi kowang nk tau tak? kami ni still tak dapat line tenet tau! nak dikeruhkan keadaan, skang ni SERVER kami lak kong! Ya Allah! Bohsan giler kami kat opis. Nak buat keje mmg terhad la sbb semua data ada kat dlm server. Adoiiiiiiiiii...mmg PARAH wei! Tp sib bek la semua data dokumen aku ada aku save kat desktop. Masalahnya aku je sorang yg boleh view. Org lain tak boleh la w/pon aku hapdet data aku tu. haihhhhhhhhh...sampai bila la masalah ni nk settle. Insyaallah senin ni staff IT lama kitaorg datang opis nk tengok2 server tu. Mintak2 la ok senin ni..Dah kira kritikal gak keadaan opis tu skang ni tau. Payah nk buat keje bagai. Kan Server tu mcm nyawa gak. Semua ada kat dlm tu..haihhhhhhhhhh (banyak lak haih aku!) :P

Yg penting, tenet tu kasi ok. Dah lama aku tak borak2 ngan mak2 ayam. Rindu la ngan kowang! huhuhu



sam try menggodek-godek

(bukan takat sam, sume dah tunjuk skill mengodek..tak jadi jugak!)

tetapppppppppp...huh!

apa la nk jadi ngan kau ni server???
huhuhu

tension!

memasing tension ooooooooo

e'eh..
kontrol ayu lak kau ye..

aku pon nak gak arr..

ikut skill yg telah dipelajari dari Peej..
bagi menampakkan muka anda comel,
harus ditangkap dari atas, bulatkan mata dan senyum secomel boleh..
(tp apesal nampak gg aku sebatang tu? kahhhhhh)



10 comments:

Ummi Nuhlan said...

kak ai...memang buhsan kalo internet down kat opis kan...
sama ler imah ni..kalo down..muke selenga jer....
kak ai..tq atas doamu itu..amin.

peej said...

boleh jadi gila kan kalau internet depan mata..tp x leh online..problem sana sini..
tp if pergi mana2..tau zde internet xpe pulak..haha..

yee..amalkan selalu skill tu..supaya muka nampak kurus lalu org memuji..'eh kau dah kuruslah' walauponnn..

TuYa said...

jangan tensen2 kak ai..harap2 esok ok la tenet kat opis kak ai tu..
walopun tensen tetaapppppp vouge..caya la..

Jiey Mien said...

hahhahaha.. kuarkan gigi nan sebatang, baru makin comey.. kena tiru nih!

☆ lieya latif ☆ said...

sian ko kak, kalo aku jgn kt mati kutu, mau aku meraung2 kat opis kot he he..alah kak jgn ckp ko kak, kat kkm ni pun same, kejap ok kejap x tenetnye, tu pasal lah lieya rembat broadband..senang idop aku he he ko byk2 besabar kak ye

Ciklinn said...

huhhuhuhuhuhuhuhu rosakkkk ka....takpo sabo2 kak...

ko ni kan kak amik belah mana pun lawoooo...atas ka bawah ka.....

leh aku ikut skill tu supaya nampak comelll n gebusss hahahhah

strawberi @ mamadira said...
This comment has been removed by the author.
strawberi @ mamadira said...

klau gian sangat nak tenet harus gi cc tu..

wei comei ah..gigi tu..
gigi je yg comei bukan ko..

jgn mare..

FaizAmY said...

kak ai..aku tauuu rahsie ko..kalau intenet x ok mmg gilos dibuatnyee tp kalau server ok xpe kan sbb x yah la ko wat keje kan kan kan?? kahhhh..samela aku di sini..syoknye kalau server x ok..seminggu x ok pon xpe..tp jangan intenet x ok..mmg sewel kejap dibuatnye..ekekekekee

Dj Epoi said...

Salam ....Walaweiiiii!!!

Sajer ...Gua jalan-jalan..nak tinggal ROMENAN heheheeheh....

Weih!!!! Adik Lu nyer Blog menda arrrrrrrrrr? Link?

klik klik (^_^)