5.6.09

::BUAHTANGAN DARI INDON::


Kan aritu aku ada criter jiran kechentaan sebelah umah aku ni, Ema (mama ke2 opet) balik indon jengok bapak dia sakit. Dia dah balik sni 3 hari lepas. E'Eh, sempat lak kat sana dia bersopin2. Siap belikan anak2 aku baju lagik! Yang best tu baju2 tu sume ikut 'TEMA' anak2 aku. hihihi..mekaseh tau Ema..Ingat kau kat anak2 aku..huhuhu..walaupon kau agak mereng + kalut, aku sayang ngan kau Ema..sayang kau anak branak jugak..muah!!!


Opet yg gumbira makan kopok udang indon cik ema dia..

huiii!!!! 10 ribu tu!!!!!!

Ni utk Along..

yg ala-ala dress ropol2 ni,
untuk Angah.
sangat sesuai!!!!
mmg angah minat la mcm ni..

yg biru ni lak untuk BB..
BB mmg suka kaler biru..

Ha! yg ni plak utk Opet...
cute je..

Ayu, smalam kau tanye nama betol Opet kan?
Nama dia AINNNUR ELYSHA..
saje panggil opet sbb aku tgk dia sama cute ngan
makhluk asing dlm criter GENG upin ipin tu..hihihi

Mekaseh Ema..!


6 comments:

MUMMY ILA said...

utk mak kawan opet ni takde ke? wakakakka

nabilah_2908 said...

ade AI gak kt dpn nm opet tu..hehe..:)

sis_nita said...

kopok udang tu mmg sedap..
akak pon penah rasa..
tapi bukan versi original indon lerr..
bli kat kedai runcit jerr..

aRe_uDear said...

huhuu dak tomeyy opet dpt bju baru dari seberang lagii.. posing2 ler lagik..

saveme_zero said...

murah rezeki ko. mcm ni aku pun nak berjiran dgn ema la..hahaha

elly @ suely said...

cantik2 nye baju budak2 tu... ko nye x de ke kak? hehhee... ko dpt bau2 pon jd la yer kahhhhhh

klik klik (^_^)