27.6.09

::TAG DARI EN CERPELAI::



Pes time aku kene tag ngan jantan! Dan yang yelah berjaya memecahkan dara TAg aku ni adalahhhhh...EN CERPELAI @ YUS YUSUF. Mekaseh ye sbb ingat gak kau nk mengetag aku yg durjana ni. Walaupon aku ni spesis yg agak malas nk jawab tag, aku jawab gak minatang ni sebab kau lah jantan pertama yg berjaya mengetag aku. (terok aku kene bambu ngan fieza ni kang! kahhhhhhhhhhh....)


1.Besides your lips, where is your favourite spot to get kissed? by whom?.
Kat buntut kot. Ngan nyamuk jantan.

2.How do you feel when you woke up this morning?.

Rasa cam takmo bangun.


3.Who was the last person you take a photo with?.
Laki aku.

4.Would you consider yourself to be spoiled?.

Ntah la..spoil ke aku ni???

5.Would you donate blood?
Aku yg perlu didonate!!!!
Bukan aku yg mendonate org! haihhhhhh

6.Have you ever had a best friend who is of the oppossite sex?.
Penah. Masa skolah rendah dulu. Mamat nama dia..

7.Do you want someone dead?.

Giler ke nk mintak org mati???!!

8.What does your last text message said?

Ok..Mekaseh Liana. - tu sms aku yg terakhir smalam. prepaid abis.

9.What are thinking of right now?

Nak tido jap lagi.


10.Do you wish someone was with you now?

Mak aku...ngeeeeeeeeeee


11.What time did you go to sleep last night?
Awal la..dlm kul 9 lebih. Tertido dpn tv.

12.Where did you buy the t shirt you are wearing now?

Kat Sakan Rawang. Rege RM7.90.


13.Is someone on your mind right now?.

Laki aku. (dia baru call on the way gi skolah amik along. jem katanya)


14.Who was the last person who text you?

Liana. customer tudung aku. hihihi

5.Peoples tagged to do this quiz:


SUME YG TENGAH RAJIN BACA TAG GOBLOG NI!!!


makanya aku takleh la nk sambung lagi jawab tag ni..sampai no. 15 jelah sbb aku tak tau sape yg nk buat tag ni kan??? (asalnya soklan ada 25 soklan. sume ada kene mengena ngan org yg kita tag). - alasan yg kukuh.


DAH!




3 comments:

Emy Omar said...

Kak.kita nak baca je tag akak tu tak jawab boleh?? hikk

sis_nita said...

ai..
no dua tu kanss..
sama laa mcm akak..
huhuhu!

cerpelai said...

Waa.. Laju ye?
Buat sambil naik jet pejuang ke hapa nih? Kehkehkeh..
Mekasih sebab buat ye sis..

klik klik (^_^)