8.6.09

::MAKAN NASIK ORG PECAH DARA::


Hari Sabtu tu aku mmg tak masak. Aku goreng roti tu je pepagi. Pehtu tgh hari aku turun bawah. Blok aku ni ada kenduri kawen. Abg kaman mmg gigih la bertungkus lumus dari Jumaat malam tu sbb kenduri kawen ni dowang masak sendiri. Dah le ptg tu nk pegi umah syafa, ada bestday party anak dia. Makanya mmg sah-sah la aku tak masak. Untuk malam pulak mmg rezeki anak branak la..balik dari jenjalan malam tu, rupanya tuan rumah yg kenduri kawen tu siap bungkuskan makanan lauk pauk bagai utk kami. Dia tinggalkan kat umah ema. huhuhu..syukur! rezeki...aku masak nasik jelah malam tu...lalalalalala


muka haruslah 'ditpong gomakkan' bagi menambah kejelitaan yg tersedia ado!
ado ke?? kahhhhhh..
lobam dibawah mata itu adalah wajib!
mmg takmo ilang..lantak la kau lobam..

siap sedia utk turun..
abg kaman mmg dah lama ada kt bawah..

penanggah yg gigih

uik! laki sibuk wat keje, bini duk makan ngan jantan lain ye..
isk isk isk...


kengkaum ibu yg gigih jugak!
aku turun nk makan je..
tak tertolong dek aku!
mmg dasarrrrrrrrr...keh keh

unik kan?
no nasik minyak ok..
sume lauk kampong yg bleh bikin meletop buntut kau makan...
sedapppppppppp...

muka ghairah makan sedap..
Opet pon tompang makan nasik aku..
banyak oo dia makan..
sedap kan deq?

tercekik aku makan!
ramai peminat aku, eh! jenjiran yg sapa aku..
muahahahahaha

time ni plak si Opet nk mintak bukak gegula..haihhhh

cantek gak hantaran itam merah..
Selamat Pecah Dara ye dik..
maap la akak tak tau pon nama kau!

yg aku kenal mak kau je..

11 comments:

*syafinaz*me,my self and i... said...

heheheheee..lawak la ko 'salam pecah dara ye' kuikuikuiii..

elly @ suely said...

sape lak yg amik kan gambo2 ko tu kak, dah mcm paparazzi lak kahhhhhhhh

Nur Syafawati said...

aku pun suke mkn lauk kenduri..tapi pewot aku sensetip..huhuh...
cantik ko make up kak ai...berseri2 mcm anak dara..pewitttttttttttt
cian opet...xde geng2 nak gurau2..kakak2 dah kena post kat kg..huhuhu

nasz said...

sedap la lauk kenduri... bila la aku nak dpt jemputan kawen lg...

MUMMY ILA said...

wakakakaka..

Tijah said...

siut jer ko kan wish centu. aku pun nak buat la nanti...tulis kat adiah kawen besar2

Sathes Kumar said...
This comment has been removed by the author.
Sathes Kumar said...

salam pecah dara....
elok ker ckp cam tu.
kalau org india yg ckp mcm tu, dah lama suaminya tetak kita. he he he

shiemz said...

mak dara nie kalu bab menyegak no 1.. bagus2... teruskan... kepecahan dara mu ituew tidak terserlah... seperti masih berdara... wakakaka

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

laaaa.. ingatkan apo yang pecah dara.. huhuhu..!!

shi3la said...

ko makin hebat menconteng muker..syabas kak..

klik klik (^_^)