4.6.09

::OPET::











Harini aku x hantar Opet gi nursery. Aku letak kat umah Cik Ema +'Ayah' dia kat sebelah. Kebetulan skang ni kan cuti skolah. Dowang mmg ada kt umah jelah. Bukan main sronok dowang bila dpt tau aku nk letak opet kat situ. Puas la harini main ngan Opet. hihihi..Aku bukannye apa, harini bila balik keje kang aku nk trus gi jumpa adik2 aku. Ada dinner. Iena pon tak bawak anak2 dia. Susah lak dia nk patah balik ke bukit beruntung tu. Nak makannya kat Gombak ni je. Aku lak bukan takmo bawak Opet, nanti musti dia pon x selesa. Balik dari nursery tu ngan letih main, pastu ngantuk nk tido lagi. Takpela..aku tinggalkan ngan 'Ayah' dia je. Lagi sronok dia duduk ngan org tu..hihihi..takpe, nanti mama makankan untuk Adeq skali ye? (tiru ayat mak aku..kuikui)..



9 comments:

helena's said...

saya nak buat rambut macam opet!

nabilah_2908 said...

opet yg comel...lagi comel biel die muncung kn mulut die..hehe.. :)

fazilzura said...

kak mon nak ronggeng2 bujang tuh

shi3la said...

alahaii opett dah lehh wat peace la..Danial jerk tak lepas2 lagik...huhhh penat ngajor..

aRe_uDear said...

alalalaaa.. comenyer dak kcik Opet nih.. tapi sape name btul opet nih kak??

Sathes Kumar said...

comelnya... nak cubit sikit leh....

Jiey^Mien said...

tomey nya la hai.. kejap peace terbukak.. kejap peace tertutup.. =)

MUMMY ILA said...

comey opet bila dah beso.. bolat mukanya cam abe kame.

elly @ suely said...

makin comel la si opet ni... tp muke dia memg len sket dr kakak2 die kan kak?... hehehe...

klik klik (^_^)