6.7.09

::AKAN DTG-SEBEDAY TOTE:

mama + tote mama, aiman

my kids..

eh, mana lak opet?
asik kene kidnap je..
ciklinn adalah salah sorang pengkidnapnya!!
keh keh



Gambar yg lawa2 ni dapat dari opismate aku, lynnda gebus..dia ada dtg masa sebeday aiman smalam. haihhh...x saba2 aku nk wat entry sebeday ni..


11 comments:

shimazahar said...

warghhh cantik gilaaaaa mata mu itu kakak.. hahahahaha... transformasi........ seriuss cun.. nampak lain dari biasa....

F.....L..... 66 said...

gambo akak ai ke tu?

dah macam artis daaaaa!!

tak cam wehhhh>>>:)

ummu_hanis said...

gambo ko lawo ler. espesyeli tang mata tu. mengancom sungguh. pasni ko jadi model majalah nur ler.

~~ciklinn~~ said...

hihihiihhiih...seb baikk aku tak hangkuttt tau.... sikit punyerr baikkk opett nak ikut aku tau...

hishhh tka sabar2 aku nak nunggu budak comeii tu besar... hahahhah

jay said...

kak, cm same jer wane mate tuh ng aku nyer..tapi pagi nih aku nk g keje sblah kiri tuh koyak kt tepi!!arghh!!sgt lah aku hanginn..aku nih dah le rabun kayu..xder mate ceklat tuh makne nye aku kene pakai spek aku yg old skul tuh..sedeynyer..

nasz said...

amboi kak ai, dah mcm anak dara rupa ko...

sori kak, smlm tak dpt menghadirkan diri. daku menyipkan keperluan utk bersalin. kahhh (alasan blh terima pakai ke tu??)

Bed said...

bile besday aiman?

shi3la said...

wah wahh wahhh mater muu akakkk...chantekk bangatt sehh..!!

♥ Eda ♥ said...

sedihnye aku tak dijemput :(

sis_nita said...

huhu!

CT marah tak kat akak..
akak tak dapat dtg..
abg joe ada terima tempahan..

niway, alhamdulillah sumerr berjalan ngan lancar..

Dj Epoi said...

salam

Walaweiiiiiii.....

Meriahnya siut!!!!

klik klik (^_^)