8.7.09

::OPET PON DPT HADIAH!::


MACAM
ni ler kalau dah sayang sgt. Aritu Ema ada kirim hadiah utk tote aku, aiman. Dia x dpt gi, so aku angkut anak dia je. X caye tol aku. Apa hadiah yg Aiman dapat, camtu jugak la yg Opet dapat! Ema + laki dia mmg sayang betul ngan Ely tau. W/pon skang ni Ely duk kat nursery, sayang tu sama je. Ni plak dia laki bini tengah sibuk nk buat sebeday party untuk dia. Mak aiii...! aku yg maknya pon x mikir lagi ni.

"Intan..buat la party Ely nanti"

"eh..ema, aku mana la larat.."

"La! Aku kan ada! Biar le aku yg masak-masak"
hrrrrrrrrmmmmm...

Ntah le..bestday Opet 20/7 ni sebenornya. Tp aku betul2 tak larat tau nk buat. Cam Aiman tu takpe la sbb kat umah dia. Aku ni tukang mengedik je. hihihi..tp nk buat betul2 party kt umah aku...adoiiiiiiii. Mau aku pensan! Cam tahun lepas aku jemput mak2 ayams. Ema masak, aku masak, pehtu ada adik ipo aku duk skali. Dia pon banyak tolong. Ni si Ema beria-ria lagi nk buat utk Ely dia. Kalau buat pon mungkin aku buat kecik2 je kot. Makan2 adik bradik jelah..Elok gak dia dah sanggup nk masakkan. Eh, bukan takat masak tau. Dia nk sponsor skali la mcm party tahun lepas tu. Dia yg beria masak bakso tu bagai..tengok la camne nnt..

klakar lak dia eja nama Ely, 'ALLY'

masa ni Opet merajuk..
takmo pakai baju tu.
Dia nk pakai baju Upin Ipin.
apo la kau ni dek? kita kan nk gi party aiman ni..isk!

hadiah yg dia dapat sama ngan yg aiman dapat.. hihihi..


9 comments:

Dj Epoi said...

TIADA.......tambahan alasan!!!

Tolong hantaw gambaw untuk contest Gua!!!!!

Sebagai Sahabat gila-gila GUA ...
Lu WAJIB!!!!

Gua tunggu!!
Hantaw gambaw BIBIK TELORRRRR ponk tak haper!!!!

shi3la said...

bagus kak ema tuhh..bertuahh opet dapat org jager yg syg bangat samer diyer..laki ema nie yg jual bakso sedap tu kan kak..uitt bilerrr lehh merase bakso tuh...

psttt..papaku juger rakyat indonesia dongg...kahhhh

Big Mamma Bukhari said...

salam kak ai..

apa kabar? tq ye rajin akak singgah ke blog t..

t pun doakan smoga akak sihat2 selalu.. murah rezeki akak dan family.. amin...

take care.. have a nice day..

suka header image akak.. cantik make-up akak tu.. happy family.. ever after...

el said...

bertuah opet tu si ema sayang beno kat die eh...
ema pun voluteer nk buat besday opet..bgs laa...
ema ko buat tuk anak aku sekali eh
kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

ibu_umairah said...

best nya dapat hadiah dr org tersayang....

Bed said...

bertuah la ko kak...

fazilzura said...

sonok betui ler opet..
mcm2 dpt yek

sis_nita said...

opet..
nnti acik jumpa opet..
acik bagikk adiah gak yerr..
acik nak sangat nehh jumpa opet..
geram banget sama kamo..

shiemz said...

Bat la behday party..jgn lupa jemput yek..heheh..lama x pegi behday party..:D

klik klik (^_^)