29.7.09

::DINNER TEPI JALAN::


AHAD
malam tu tingin lak nk makan bakso Ayah. Malas nk tapau. Abis berangkut anak -branak gi makan kat tepi jalan tu. Anak2 aku makan burger. Yg tak boleh nk blah tu, abis semangkok bakso aku, order lak burger spesial. Bukan yg biasa ye, yang spesial punye! Abis kau! sengkak pewot aku...muahahahaha


turun sesama anak ayah, Ijam (abg ely)
trus Ely nk jln skali ngan dia..

golap lak...dah le mmg orgnya golap!

awal2 ely dah kene kidnap ngan ema & co.!
dowang yg suap dia makan, layan dia bagai..
senang gak aku..leh makan ngan aman.

ayah membizi

angah + along adab burger..
BB adap bakso aku skit..

dah mcm bukan anak aku je..
sombong tul budak tu! isk...

laki aku lepak ngan geng dia kat sebelah meja aku..



7 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

along bagus yek..kuar umah je pakai tudung solehah kau nak ...

sis_nita said...

sesekali bedal dua menu..
huhuhu!
tapi tak gado2 ke dalam pewot tuhh..
beger vs bakso.. :P

akubye said...

Crite pasal bakso ni.. teringat aku kisah along aku... wife dia ngidam laksa waktu ngandungkan anak pertama (Armilah).. sang abang ni besusah payah lah gi cari menatang laksa tu.. kebetulan banyak plak kedai yg lazimnye jual itu mende tutup plak secara gerombolan... so.. cari punye cari.. jumpa lah jugak... ngan rakus sang abang aku ni order lah.. tapi ngan lorat N9... " Bang... Lakso ado tak?" tanye Along aku.. si penjual tu plak.. tampe segan silu terus kata "Adaaaa!"... selesai bungkus... abang aku pun amek lah.. belek punye belek cam lain je... "ni ape ni bang?.." tanye along aku... pantas penjual tu jawab.."Bakso!". itu lah dianye.. kalau ayam ngan itik berbicara each other.. lain jadinye!!!

Bed said...

dapnye citer pasal bakso...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Meriah malam kakngah anak branak.....
tp yg paling penting,Angah ke Along yg namapk separuh tu...pakai tudung very the Jawanese....a.k.a anak ema lak....Lalalalalalala

damaiinx said...

hai..ai,layan..menu indon ker ? hahahak

el said...

ai tingin le nak mkn bakso meletop tu
nti aku turun kl kalo sempat aku nk rasa...ok

klik klik (^_^)