18.7.09

::SEBEDAY::

ESOK tengahari aku ada jemput adik bradik sepupu sepapat aku dtg makan kat umah. Nak nyambut sebeday Ely. Bestday dia sebenarnya Isnin ni. 20/7. Cantik oooo tarikh lahir dia.. 20-07-2007. ngeeeeeeeeeeeee..pandai tul aku laki bini membajet!

Pehtu aku cam kesian ngan Angah + BB. Tak penah pon celebrate bestday dowang. Along biasa gak sambut. Tp dowang takde. So, esok aku ingat nk kasi dowang merasa potong kek sambil reramai nyanyi lagu sebeday utk dowang. Hadiah pon aku dah siap2 belikan. Kat kedai $2 je..kot karang terasa lak tengok Ely dapat hadiah, dowang tak. Lagi pon aku x bgtau pon ngan adik badik aku nk sambut bestday angah + bb skali. Dah...tarikh lahir dowang sebenarnya 9/1 & 10/1!! e'eh.....pandai aku laki bini membajet lagik! ha! along lak kan, 25/12. xmas..hohoho! PANDAI KAN KAMI?????? ngeeeeeeeeeeeeeeeee

Insyaallah, kalau ada rezeki nnt lain tahun aku jemput kowang ye. Aku mmg x larat le nk buat besau2. $$$ pon agak terbatas. hihihi..Minggu depan pon aku tompang potong kek je masa gathering ngan mak2 hayam.

Ni pon Ema yg beria2 nk buat sebeday ni. Dia yg rela hati nk masak. Kiranya dia la yg sponsor bakso tu nnt. Aku goreng ayam + nuget je. Takpe la..rezeki Ely. Sayang benar dia ngan Ely tu. Walhal dia dah tak jaga pon. Biar le dia puas ati..Mekaseh ye Ema..ailebiu!!


8 comments:

atie said...

Ko memang pandai membajet yer ai, memang cantik tul sebeday elly tu.

mummy airell said...

hepi besday opet! aunty doakan moga opet menjadi anak yang solehah. aminnnn!

Kak T JB said...

Selamat Ulang Tahun OPET.....
Semoga menjadi Anak Yang Berguna n Menjadi Kebanggaan Mama Intan n Ayah Kaman
(betul ke panggil mama n ayah??)

ayuZack said...

Wah... elly bambam nak sambut bestday la.... Happy Birthday to you sayang... Muahhh From aunty n Farah...

Kak Ai, kire ko terrer cm mak ayah aku gak la... aku ngan adek aku no 2 sama2 23/8, adek aku bongsu 24/8.. amacam... ada terrorrr ka?? hahaha

Bed said...

ok ler tewwwwwwwwwww....eppi sebeday to opet....

sis_nita said...

yerlaa..
akak akui laa..
ko memang terer membajet..
aperr rasianyerr :P

epy besday opet..
semoga bertamabh comel macam acik nita yerr.. :)

green apple said...

hepi sebeday jugak la.














wehhh, sebeday aku next month wehhh!!

ctm-cak'on said...

wah kakak ai, sgt cantik itew plan la, leh ajarin sy pasni ek! hehehe...apy b'day tu ely! pasni leh la sambut ramai2 ek ely, tgh tggu kuar aje 'geng' kamu ni...hehehe...

klik klik (^_^)