28.7.09

::BULAN oh BULAN::


PETANG AHAD
tu jugak si Reen Bulan tak nyempat2 nk amik baju mommies.com dia tu. kihkih. Sian kat kowang takde mende nk aku hidangkan. Last2 kek yg aku tapau dari TTwangsa tu jugak yg aku hidangkan utk kowang. Sori la tau.. takpe, kau bedal jelah kek tu. Dapat gak la kau rasa kek yg si Fiza buat. Mekaseh ye reen kasi aku upah $1. Jadik la..leh aku tambah buat beli topup. lalalalalalalalala...


nampak tangan amir je..ahak!

kusyuk ooo berborak..
Damia diam je aku kelek dia.
Yg si Akid join ely men kat depan tv.
kejap main, kejap gado!
keh keh..
lantak le kowang.

tokei tudung + tokei tudung
kih kih

Cutenye kau Damia!!!!!
Umah aku ngan umah reen ni takde la jauh mana pon. Tp sejak damia ni diberanakkan, aku tak pegi2 pon jenguk dia. Sampai Amir haritu siap perli aku, anak dah besar x sampai2 pon umah. Tau aku jawab apa?
"bukannye aku tak ingat..tp aku nk tunggu anak kau pandai jalan baru aku gi ziarah! keh keh"




3 comments:

AkMa said...

comelnye damia..

Nur Syafawati said...

mmg comey pun!!!!! ilikeeee

Fiza Nordin said...

uhhh lame tak jumpa reen.last jumpe klu tak silap kat bday jay anak ayien...beso dah damia...kiut le...

klik klik (^_^)