24.7.09

::FEBERET KEBERET::

SELASA haritu ada psr tani kat umah aku. So, aku amik kesempatan la beli udang galah yg aku dah lama tingin nk makan. Aku beli 3 longgok. Tu yg best beli kat sana sbb udang tu murah. Main longgok je dlm pinngan. Sepinggan $10. Tp beli 3 dpt le murah skit..$26. Ha kau! puas aku makan. Aku buat sup je. Isi tak bape penting. Banyak aku bagi kat anak2 aku je. Aku suka kepala & telor dia. Pastu aku punye buat yg setengah masak. muahahahaha...SYORGA!

Cam biasa la. Aku bagi anak2 aku makan dulu. Mak oiiii! banyak gak dowang bedal. Ada la dlm 15 ekor! Makan ngan nasik skali ngan ratah. Dah settle anak2 makan, baru aku laki bini makan ngan aman. Tp ada gak yg sorang dua saje je lalu lalang kat meja masa kami makan. Nak kenen2 udang lagi le tu. Mmg aku bagi le..aku bukan kelapaq sangat kat isi dia kan..ha amik! yg penting itu kepala otak udang, aku yg punya!! muahahahahahaha....


sedapnyeeeee

ni utk aku!

wow!! telooooooooooo

lalalalalalalalaaaaaaaa


nota buntut: Aloi sayang...sila jilat screen ye. :P





10 comments:

Reena said...

wah bsarnye udang..manis ke akak..oh suka makan otak ya..reena pulak kalau beli bahagian tu semua buang..hehe

nabilah_2908 said...

haih...kakak.....geram nyer tgk udang tu...sexynyer...huhu...

strawberi @ mamadira said...

fuyoo...besarnye udang..
sedapnye..wat char kuew tiaw tangkap leleh tu..

JiEjAh_DeEn said...

ahahhahaha nyaris aku jirat screen.
tp cepat² ngucap sbb baru last 2 week bedal udang galah gak wakakaka

niza salleh said...

sedapnya mekk...uwaaa aku lak terkinja2 rasa nak makan udang tu..

kasihatie said...

memang atie jilat skrin jer la kak ai..nak makan..tak bleh...kalau degil makan gak bengkak cam doraemon la muka atie...ngan mata terjojol kuar...huhuhu

Bibu said...

argggggggggggggh...esok aku beli kat pasar!!!!

el said...

ish x penah lg aku tgk telor udang cam tu pya byk...

aku x mkn kepala ngan telor...
mkn isinye jerk..so nti ko kupas tuk aku sekali eh..kahhhhhhhhhh

Bed said...

buntang bijik mata aku kak ......marvelessssssssss

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya aku juga hantu udang..bagi la sikit kat aku nie ...

klik klik (^_^)