16.7.09

::CELAK-CELAK::


AKU
ni suke makeup tp jarangggggggggggggg bercelak. Tp smalam aku tingin lak nk bercelak bagai. Aura cirit aku kot. tetiba nk tenyeh lak celak tu. (ohh..smp harini pon aku masih tercirit + muntah2 :( )

Meh aku tayang muka aku yg ala gitu-gitu tu..


gambar harus diterangkan..sbb muka aku lobam!
muahahahahahahaha

dlm gambar tak bape nampak sgt lak celak aku

DMX, pitam tak kau skodeng mata aku?
ke..kau muntah?!
kahhhhhhhhhhhhhhhh

Aku suka gambar ni..
sebab nampak pp aku tembam + gebus.
lalalalalalalalalalala....


Ohhhhh..smalam aku pakai baju yg Iena kasi..
very the ladies ooo..
skali skala pakai camni sweet gak..
nampak macam pompuan sopan gitu..
'macam'?!! heerrrrrrrrrrrmmmmmm


dah...puas aku tepek muka aku!
muahahahahahaha

12 comments:

el said...

ko pki pape pun lawo...sopan ke gmbo ko tu...kahhhhhhhhh

ko xde keje eh..asyik menyenap gambo jek kahhhh

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

i like the tudung

Bed said...

betui ckp el to kak...ko pakai ape pun cun....ditambah lak ngan make up yg vassss tu mmg ko tambah cun.....kak ai kimie ko tu mmg on aje ye????kat umah,kat dlm kete, kat opis....mcm ala2 gugugaga era gak le ko ni!!!

sis_nita said...

I like the mata..
bery d glory2..

AieZa said...

hahaha gugu gaga aizah.. orait la tu.. ini contoh namanya ai nih bloger gigih tauu..

ai said...

WEI..TAKDE LA ON MEMANJANG..TP SENTIASA DISISIKU.. :P

Bed said...

orait aper...ceria blog aku tgk ko nye blog asyik berupdate je...aku suka......! KO CITER JE ape kak aku mesti komen....

Emy Omar said...

Ko pakai apa2 pun lawa kak..dah memang lawa

~~ciklinn~~ said...

betul kato si El ko ni kak pakai apo punn lawo..udahlah bdn lawo... muka lawo... wahh harus kembang buntut kau kan.....

MUMMY ILA said...

ya rabbi...ni yg aku rasa nak makan!! aku lapo tgk muka ko!
aku lapo..lapo..tolongggg aku dah mula meroyan!!

chamizah said...

Kak Ai..ko ni mmg cantik la kak ai..jeles cha tgk...nak la gak jd cantik cam kak ai..hahaha.. kak ai pkai kontek len yg ade power ke?? siap de kaler lg yer??..huihai..cha ni pon pkai gak kontek len, tp xleh yg berkaler..sobab, cha ni rabun dh tahap sipi2 lg bute..kakaka...

D.O.U.B.L.E...S said...

ko cantik kak pakai apa pun cantik..

klik klik (^_^)