2.7.09

::BLAJAR KAT SNI DULU::


AKU adalah sangat2 tak sihat. Demam selsema. Aku rasa demam aku ni ketegori demam selsema tapir kot. Tp semangat gak aku datang keje arini. Ada SEBAB oooooo! Kasi aku semangat giler dtg keje. Walhal kalau aku gi klinik kompom dapat MC. Apa SEBAB itu??? nanti aku criter.
Aku mmg nk tunjuk kowang cara aku makeup gi keje. Tp memandangkan hingus aku meleleh tanpa henti, aku holdkan dulu tutorial kita tu ye. Kalau aku dah ok skit, aku tunjuk ngan kowang. Kang naya je sibuk aku nk tepek makup, sibuk gak aku lap hingus aku ni! hish!.. Camni, kowang leh tengok tutorial kt sni dulu. Ni website REDGLOW. Kowang tgk2 dulu ye. Kemudian nnt aku ajarkan lak..k, selamat menconteng arang!

CONTENG MUKA



6 comments:

syazlysya said...

siannye Kak Ai... tape tape.. Sya setioa menunggu di sini... ekeke

F A R Y N said...

kak..ko tunjuk je hingus yg meleleh tu...hahahaa

sis_nita said...

haaa..
laaa..
haaa..
yelaaa..
ko rehat yerr..

ppb_ppkp said...

alahaiiii ciannya kak ai...take care ek..byk2 berehat....

iera_ayen said...

aku sentiasa menanti ko sehat supaya aku leh conteng muka aku bagi comei cam muka ko gak yer....

Nur Syafawati said...

aku pun x sabo nak tgk cara2 ko make up..lepas ni x yah gi course dah..coursemetik ngan ko jer..n geh.ngeh...cepat2 sihat...

klik klik (^_^)