24.7.09

::BUAT PROJEK BAWAH MEJA::


BEBUDAK
ni...kat bawah meja pon leh jadik! kih kih..main le nak...main!!

anak2 patong tu sume aku punye.
(termasuk la anak org tu! :P)
Dah beranak ni xyah aku susah2 nk beli.
Kira cam turun temurun le..kih kih
(otak popeye tu pon dah terkeluar!)

brangan bawak kete pulak...
kengkonon along tu mak le..

poyo je BB!



10 comments:

KasiH said...

Hehehehe....bawah meja pn bwah meja laa jnji dpt main...

el said...

kahhhhhhhhhhhhh
mn pi otak popeye tu ai
ko buat sup ke..kahhhh
wahhhh ada lg patong ko pya eh
dah bape kurun eh...
ada x patong2 yg bf lama2 bg..kahhhh

ko tau ai..aku kt umah lg syok
siap aku ngan danish jd askar..haa
aku yg lebih dok tembak2 pas2 nyorok bwh meja kusi tepi pintu..kahhhhhhhhhhhh

sis_nita said...

hengatkan saperr laa yg wat projek bawah meja..
tajuk ko mmg sensasi.. :P

D.O.U.B.L.E...S said...

hehehehhehe seronokkan tengok keranah anak2 kita...

damaiinx said...

hi,ai...doorg main nyorok2 ker @ pondok2...ayahnyer x main sekali ker..? best gak...hahahak

T.u.Y.a said...

walaweiiii..
anak2..macam2 kerenah..
tingat dulu Tuya bangan bawa keta..
tapi dok bawah mesin jahit lama tu..
kan ade tempat kaki,pastu sterengnye roda letak tali tu..
hahahahha...poyos tol masa zaman budak2..

mesti happening nye umah kak ai kan..
best tol ade anak ramai nih..

Bed said...

dulu masa aku kecik pun cam tu gak!!!!!

ai said...

wakakakakaka...sama lak ngan tuya! aku pon main kat mesin jahit mak aku. kengkonon keta la..kih kih

jay said...

kak syok betol anak ramai..aku bile ler nk jadik ramai cm tuh..bunting aku nk, time branak tuh aku takot..bunting bg kat aku, branak biau bg kt laki aku leh kak?kaaahhh..

zura said...

wahh...meriahnye umah akak klu cmni slalu..klu anak laki bkn bwh meja, atas meja pun dia blasah ye kak....

klik klik (^_^)