22.7.09

::AKU MENANG!::


KOWANG ingat tak gambar Bapak Meetali cum Maid Terlampau NI?

YEA! YEA! AKU MENANGGGGGG!

Syukur Alhamdullilah dapat aku tiket masuk Sunway Lagoon tu. Kalau nk tunggu aku yg beli sendiri..ntah bila. No Fulus! keh keh..

Mekaseh sesangat pada DJ EPOI. Kojut berok bila aku tengok RESULT! Apa2 pon mekaseh sekali lagi kat kau sbb adakan contest yg terhebat camni. Len kali leh le buat hadiah yg lagi besau. Makeover dapor ke...ruang tamu ke..muahahahahaha...

AILEBIU EPOI & SUKED!!!!
(tetiba je nama suked masuk skali..kang mau aku kene kejar ngan parang sebut nama epoi sorang..kahhhhhhhhhh)

22 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

alhamdulillah..syukur..rezeki anak2 ko patut dapat kak..ko kretif...TAHNIAH...ko tak nak ajak kami g sekali ke....

el said...

congrat..
pasni gi mndi kat sunway puas2 eh
harus abg kaman pi sunway cam die pki pakaian maid terlampau tu..baru kena..kahhhhhhhh

elly @ suely said...

tahniah kak ai... rezeki rezki... sok jgn lupe tjuk pic kat sunway lagoon na... hehehe

eLYies said...

tahniah kak..sure pas ni ader gambo kak ai n family di SUNWAY LAGOON..hehehehe

eiza in the house.. said...

tahniah akak..
abg kaman tu ayu jerk pkai tudung ko kak...keh3

fazilzura said...

KAK MONTOT..

tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhh .. kalau ikut kan abg kaman ler menang .. bkn ko ler kak ai .. wakakakakakak

pe lagi , g terjah Sunway ler

jaijina said...

tahniah lah kak ai..mmg patut pon gambo ni memang, hehehe..leh masuk sunway lagoon tuh..

ibu_umairah said...

taniahhh.......taniahhh have funn

niza salleh said...

ai,'

aku dah agak dah ko mesti menangnya, siyes itu yg terdetik kat ati aku masa baca entry ko ari tu..congrats anyway, rezeki anak banak..luv to read ur blog..weeiiii

iena hamdi said...

wahhh ajak aku sama tak ni?

cha said...

alhamdulillah..tahniah kak ai..mmg rejeki anak2 tuh... yg iye nye sbb abg kaman jd model tuh..tu yg jd menang tuh..heheheheh...

Bed said...

congrats & selamat bermandi manda.....ko mmg layak menang...so kretip itu gambar!!!!!!!!!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Mletupzzz r Kakngah menang!!!Suke sangat.....

sis_nita said...

tahniahh ai..
mmg mantopp pon gambar tu..
ari tu akak tgk pon..
akak dah jangka koleh menang..

atie said...

Tahniah le ai,kelakar sungguh aku tengok gambar tuh, memang patut menang ekeke

Emy Omar said...

Tahniah kak..pasni jangan lupa tepek cite ko pegi bergumbira kat Sunway lagoon ye

ummu_hanis said...

bestnye. akak nak ikot bleh tak?

Dj Epoi said...

Salam.....

Jutaan Tahniah buat Bro Kaman yang walaweiiiiiiiiiii!!!!

Mungkin Rezki dah tertulis Nama Keluarga Ini....

Gua ucapkan juga....salam kenal buat semua pengunjung Mama Ai...

Yang lain2 koworang ponk berpeluang juga untuk contest2 walaweiiiiiiii mendatang?

Tunggu untuk contest DECOR bersama DJ Epoi

Hadiahnya pasti Walaweiiiiii!!!

P/S - AI! gua nunggu Abg Kaman berkemban pakai kain batik dalam sunway Lagoon..kah!!!!

Fiza Nordin said...

TAHNIAH BESAN!!! ngeeeee beshnye dapat g sunway lagoon...aku pun kalau beli tiket sendiri entah biler le baru sampai sane.walhal umah sedepe je ngan sunway lagoon tu...hahahaaa (menipu tul sedepe kehkehkehhhhh)!!!

damaiinx said...

hi..ai,sunway....apepon best all..hihihik

Alamfanacinta said...

Congratssss kakkkkk....
rezeki tuhhh...:)

have fun nanti yerr..:)

chykeenzachary said...

tahniah kah...sonoknyer...huhuuhu

klik klik (^_^)