4.7.09

::TAMBAH SORANG ANAK AKU!::


PEPAGI buta iena dah sms bagitau anak dia, Dillah nk duk main ngan anak2 aku harini. Yelah, sunyi dia kt umah tu. Nak men ngan adik dia, kecik lagi. Dillah ni rapat ngan Angah. Tambah meriah le umah aku harini. Malas aku nk monitor dowang men kat luar. Aku suh punggah je bilik bebudak tu. Terlangkupkan pon takpe! Selamat kowang men kat dlm umah. Aku pon takde la sibuk nk tetengok bebudak tu main..

Lepas mkn nasik lemak yg ayah si Dillah beli, aku suh dowang gi men kat tema air dulu. wahhhhhhhh...tema air katanya! kahhhhh. Men air a.k.a mandi le. Leh sesambil dowang dlm bilik air tu aku ngemas umah..ha..main nak..main!

kemeriahan di tema air blok kenanga!


Opet awal2 dah mandi sbb bangun tido je..berak!
harus la aku trus mandikan.
kowang tengok bukan main kaki dia bersilang!
rileks betul...'

Makan time!!!
senang bior aku yg suap sume.
Tak kose aku nk kasi sorang sepinggan nasik.
Nanti bukannye makan, main je yg lebih.
ha..baca doa dulu anak-anak..


masak lomak ayam tak borcili namo e..
kus semangat kau!
3 pinggan aku tambah. selera betul!
ke..sebab aku mmg masak sedap..hrrrrmmm


ikut giliran ye...
3rd round, Angah dah surrender.
Tinggal Dillah ngan Along je..

sedap kan auntie masak??
balik umah nnt suh ibu kau masak cam auntie ni.
Jgn x sudah2 asik supppppppppppp je!
kwang kwang kwang

suka aku tengok opet bersila camni..hik!

masing2 amik time relaks..
dah puas main, pewot pon dah kenyang..!



4 comments:

ummu_hanis said...

rajinnye ko menyuap. kalau akak le. lantok le ko nak makan gaya mana.

el said...

along angah ngan dilla tu pun ko suapkan..rajin beno eh....

riuh lah umah kau ari tu eh...hehehe

nak plak semua pompuan lak tu..adoyaiii

a'ah mmg cute menatang tu...tpi besor dr enpon ke..kahhhh

nasz said...

kak ai, nampak mcm sng je ko menguruskan opet tu. aku ni rasa mcm payah je ngn inshe sorg. agaknye opet ada kakak2 yg dia blh ikut kot. inshe ni dia sorg2, manja lbh la. kdg2 ilang kesabaran aku ngn budak kecik sorg tu...

Bibu said...

ewah cam mem besar opet ni ye!

klik klik (^_^)