17.7.09

::AYAM TERGOLEK TEPI JALAN::

SMALAM aku tingin lak nk makan ayam golek. Nak masak sendiri mmg malas la. Kebetulan minggu ni Along mmg tak ngaji, senang le nk makan kt luar. Aku gi kutip anak2 aku trus gi carik kedai makan yg ada ayam pusing. Ala..tak jauh pon. Dekat ngan umah aku je..


nyummmmmmmmmmm


along sibok nya enponnya

panas lagikkkkkkkkk

colek yg ijau tu mmg sedap pedas meletop..best!

sian angah...demam lak dia

nampak x kesan merah kt pp ely tu?
kelmarin ada budak cubit pp dia.
tp cam biasa la..aku x heran pon.
sebab aku tau dia pon sama..ntah2 dia yg buat org tu dulu..
haihhhhhhhhh

lepas suap anak, suap molot sendiri lak..keh keh

makan la BB..makan puas2..
mama order sekor tu..

alolooo...nampak cam elok je dia makan kan?
tapiiiiiiiiiiiiiii....

ha amik!!
nk gak makan berdiri tonggeng2 camtu.
dah le mkn dlm mangkuk..tu bekas mangkuk dia makan ayam,
dia suh letak nasik dlm tu..
memacam pe'el tau budak ni!

kesian sungguh!
sampai terlelap angah kt meja makan..
panas tul badan dia :(


amik kau! licin sekor kene bedal!
syukur Alhamdullilah..

17 comments:

nasz said...

sedapnye mkn ayam tergolek! ekeke, seronok tgk mknan kalo habis dibedal kan? berbaloi sungguh!

el said...

sedap gilakkkk ayam tu
sian BB demam tertido kt kedai tu..ish3

mcm2 peel opet eh...
samalah ngan danish..kalo g mkn kt kedai
mcm2 dia nak buat...

fazilzura said...

WAKAKAKAKk xleh layan tgk muke abg kaman .. sonok betui dia dok gigit ayam tu ..

daku tingat ayam besh kat kerinchi

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya kak...ko mkn kat mana tu?

eLYies said...

huwaaaaaaaaaaaaaa.....nak..nak..nak....adui..betul2 nak cari ayam tergolek dok ni...

JiEjAh_DeEn said...

sama lak menu kita semalam..
akupun tapau ayam golek tepi jalan gakkk tp x abes , ada lg separuh :D

KasiH said...

npk sedap je aym tergolek tu....

Zura Hasan said...

sedapnyer kak..ade sape tau kalo kat puchong mana nk cari? slalu jumpe time bln pose jer...

AieZa said...

sedap tul ayam golek ko eh..

sis_nita said...

akak rasa kan..
akak lagikk kenyang nengok pose2 dari ko laa ai..
dari ayam tergolek tuhh..

Bed said...

sedapnye ayammmmmmmmmm.....sian angah...demam ye....makan ubat ye sayang....licin ko....bagus2...!ya rabbi oppeeeetttttttt......!

*syafinaz*me,my self and i... said...

kat mane ni..sodap je tgk.

ZiE said...

sedapnye ayam togolek tu kak ai... panas2 lak tu....
kesian tngok BB yg demam... skrg dah ok ke??? banyakkan rehatt ye

Emy Omar said...

sedap nampak ayam ko tu kak..abang kaman makan licin nampaknya tu memang betol2 sedap la ye

sayalahfaizul said...

sedapnye kak... nak jugekkk

damaiinx said...

hi..ai,cian ayam tu...x smpt kawin...dipanggang golek plak ! huhuhu

abanglong said...

tergoda..tergoda !!!\mmg nampak sangat sedap..

kat mana ekk ???

klik klik (^_^)