27.7.09

::GATH MOMMIES.COM a.k.a MAK HAYAM::


26-07-09
TAMAN TASIK TITIWANGSA
GATH: MERAIKAN EDA MEMEK KEMBALI KE MELBOURNE &
POTONG KEK SEBEDAY ELY, BOY + MIERZA



Photobucket

SMALAM
mmg mengedik tak hengat. Sampai hangit kulit muka aku. Dah le pakai baju kaler ijo lemon tu. Makin nampak gulap gelita la aku! ngan bedak aku yg mencomot tak hengat..kahhhhhhhhhh..ah! lantak pi. Yg penting smalam aku adalah seronok. Yg best tu dapat jumpa ngan JUE & MAS. Pestime jumpa dowang. Len kali leh le kowang join lagi tau. Bleh la beramas mesra...Insyaallah sebeday Iman ni nnt aku serbu umah kau plak Jue! ngeeeeeeee

Dah! Malas lak aku nk taip pepanjang. Mata ngantok. Jap lagi aku nk landing. Layankan jelah gambar2 ni sampai muntah ijo!


Goodies bag yg aku bawak utk bebudak..

sampai je kat sana, anak2 aku GHAIB!!!!


budak encem tengah nyonyot

encemnyeeeee!
dagu botox ori tu...
nangis le kalau si erry putra tengok ni! kahhhhhhhh


sian bapak2 hayam makan kat situ je!



sume ijo. sama lak ngan baju org kutip sampah dbkl kat sana!
kahhhhhhhhhhhhhhh

anak2 tgh layan nasik lemak

the makanans yg malatop!

makan ye dek...

pehal la pompuan ni????


cam biasa la..anak ema, echah pon aku hangkut.
Dah mmg konsep, anak aku..anak kau!
kih kih

Sebaya
Angah + baby (anak fiza)

anak dara sape ni??

my dear sis..eh! doter.. :P


kek yg dibuat sendiri oleh mak bebudak tu

kek yg dibeli oleh mak budak itu..keh keh

Ely yg takde perasaan..
kek dia pon boy yg tiupkan lilin..kihkih



Ha..amik! amik!

comot sudah!!!

tuan punye kek...besan aku ni!

Manusia yg diraikan, EDA
wei, kau balik takde pon sempat nk laga2 tetek...nk kiss2..
huhuhu..tau2 kau dah ilang!! :(
sib bek aku dah bagi present utk kau awal2..

aku rasa.....mak budak yg over main belon tu!

pestime jumpa ngan JUE
hohoho..putihnya kau!
tenggelam aku..huhuhu

me + eda memek..
i'll miss u

pestime jumpa jugak!
me + NIKI

Me + Mas
HOHOHO!!!! Comel cam budak skolah!!
Anak dah 2 tau..mmg kompom org ingat kau lom kawen tau mas..
COMEL SUNGGUH KAMU!
Ni pon pestime jumpa.
Walhal kenal dah lama kau! Dari aku stat buntingkan si Ely.


ME (keliwon aku dah terkeluar!) + My luvly besen, FIZA





bila la dowang ni nk abis borak ni? isk









huwaaaaaaaaaaa!!!
mummyyyyyyyyy...mummyyyyyyyyyyyyyyy

Mummy kau sibok melompat tu Izz!
Tak sedor diri tu..mau balik kang kene sedut balik gas! kahhhhhhhh

e'eh!!
Aina pon lompat skali la!!
kihkih..cute je..


TAPAU! TAPAU! TAPAU!
cam pirahna! kahhhhhhhhh


rileks je dia..
org letak hadiah kat sebelah dia pon buat dono je!
sombong betol la kau ni dek!

(nampak tak aqila co'otkan molot dia? kihkih..cute)


ELY + her future husband, MIERZA

(takot..takot...- mierza) kahhhhhhhhhh
kau tau ye si ely tu camne ye? kau takot dia hempok kau ye? :P

ELY + Mak mentua

Ely + Mummy Angkatnya, Aellyn

sonok kau dpt hadiah ye...
td sombong!

along jadik bruang

jadik kupu2 lak!

balik time....


tengok kete racing lak..





13 comments:

sis_nita said...

sesi melompat tu kanss..
kalo akak join..
musti akak tak dan nak lompat cenggitu..

tak terbawak badan akak..

hahahaha.. :P

fazilzura said...

YA TUHAN .. bab melompat tu daku x kose nyahhhh

grow2g3th3r said...

wah.. seronotnyer....

ibu_umairah said...

makk oiii tin ggi nyee lompat.....nasib baik tak gegar bumi!!!!!heeee.heeeee

D.O.U.B.L.E...S said...

bestnya....lain kali nak join la...

damaiinx said...

hye,ai,selebrit korang yek...
makan2...posa dah dekt nie..hahahak

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

best,...best... hehehehe :-)

nasz said...

meriah nye. aku suke gambor lompat2 tu...

☆ lieya latif ☆ said...

WAHH meriah giler....mmg happening kak...suke tgk komuniti korang ni...hepi go lucky betoi....

Nur Syafawati said...

adoi kak ai..aku x abis lagi gelak nengok pic kite lompat tu..dah mcm keluarga ultraman dah masing2..kahhhhhhhhhh...ila nganga x hengat..si aina pun lompat..cute je...

jay said...

shiok gilos..lenkali jempot2 ler aku plak kak..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Meriah gilos gathering mak hayam ituw kakngah!!!bile lak nk wat gathering utk anan2 hayamzzzz nik ??? Lalalalalala

Fiza Nordin said...

ishhhh...banyak gambo tak keluola...tenet aku tgh lombap nih...

klik klik (^_^)