21.7.09

::LAYAN STIM TEPI JALAN::


JUMAAT
haritu rezeki aku dpt makan doyan free. Kwn tempat keje laki aku banje. Sonok gak layan doyan kt tepi jalan ni..makan sampai nk muntah aku! Dah tu rezeki anak2 lak. Siap dia suh tapau utk anak2 kat umah..syukur...Mekaseh ye Abg aziz!


amik kau! lambak camtu je..
ni kat batu kep jln arah nk ke taman batu muda tu..
meriah kau kat sini!

kopek bang..kopek!


ni ler abg aziz yg baik hati tu..

dia ni betol2 hantu doyan tau.
tetiap hari balun!
sanggup oo beli doyan 2 bijik rege $100.
mampos aku! baik aku beli susu anak..
muahahahahaha

isk! makan langsung x pandang KIMIe..

burok lantak kau pompuan!

dah le tu wei...


lalu lak geng tmpt keje dowang kt situ..
ha, meh la join abg musa!

sedapnye...
aku mmg suka doyan lembik2 camni..
benda lain aku suka yg keras la..ahak! :P

air pree

ha..amik!
sebakul tu kitaorg je yg makan tau..!

rezeki utk anak lak..


memasing layannnnn





14 comments:

ZiE said...

sedapnyeee kak ai................ nak nangis tengok le teringin sgt. Dari semlm dah pesan kan suami tolong belikan dorian sampai sekrg belum dpt lagi. Akan ku paksa jugak sampai dpt.... huwaaaaaaaa

Bed said...

i likeeeeeeeeeee...aku nak sebakul buleyyyy???

damaiinx said...

salam..ai,layan duyan free..ker? panas-panas,berasap kang...mandi peluh kang.....hihik

aRe_uDear said...

hohooo amboii3 dpt makan duyan pree lerr bestnyerr.. leleh ayaq liuq ayu da nih.. huhuu.. ;)

el said...

doyan lg..adoiiiii
sopan tul pompuan tu mkn pki bju kurung..kahhhh
anak2 ko semua mkn doyan eh...bgs2

Fiza Nordin said...

waaaaaaa tetibe aku terase macam nak melantak deroannnnnn
aduilaaaa besannnn ko buat aku meleleh ayaq lioq tau!!!

oMMy fiRuz said...

jelesnya i..sejak dah x mude lg, perut reject perkataan d.u.r.i.a.n. sbb akan memerut berhari2..uwaaaaaaaa....

cerpelai said...

Tajuk yang incik kemukakan itu sangat-sangatlah ekstrem sehingga membawa maksud yang berbeza setiap kali..

Bahaya, bahaya...

chamizah said...

ya ampun kak ai...ko makan ke, telan doroyan tu...smpai sebakul ha.. bagus la kak ai ngn abg kaman ni..best je tgk korg b2

MUMMY ILA said...

huiyooo..bestnye..
nasib aku dah tahap bosan makan durian.kalau x mau gak jilat skrin pc ni. hehehe..

sis_nita said...

doyan yg sedap kan..
yg lelembik sket..
yg pepahit skett..

waaaa..

ko kenduri doyan tul ni ai..

ko tak panas badan ke..?

Ahliahnizam said...

umak aiii .....
Banyak gilerrr itu durian,
lagi2 plak kalau makan pree.
Yg x sedap pon jadi sedap .. x gitu ..?
kui kui kui ;)

Mazlyana Mansor said...

waaaahhhhhhhh kak ngah sodap nyooooooooooooo...
canteq isi durian tu...
huhuhu
kecur air liur jap...

Nur Syafawati said...

perghhh...mmg rezeki ni..betul2 rezeki...

klik klik (^_^)