13.7.09

::CENDOL WAHAB::

BALIK dari jimba2 tu Ila debab ajak gi makan cendol kt Sri Rampai. Ikut jelah kan..dah le nompang kete org. kih kih..kebetulan aku x yah gi amik abg kaman sbb dia bwk balik lori. So, melepak lak kat kedai cendol..

dapat buahtangan dari melbourne..
mekaseh ye memek.
apesal kau x angkut koala bg kat aku mek?


mummy ila + mama eda

memek with wahab the best cendol in town

mine!
elok je bertenggek eskem tu..


me + dora aina (anak si eda memek)

dora + mama


6 comments:

MUMMY ILA said...

wakakaka..saje kasi kowang ting tong lepas pekena cendol kaw pak wahab. ^_^

nantu aku menyambut kepulangan mama & mamek keliwon.. kehkehkeh

fazilzura said...

amboi ko kak ai sakan ye..

** waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daku seih tudung ko x leh pakai ler..
aku gosok teruk jd kedut2 .. entah nape tah
buruk dh jadi nye

ai said...

LOR!!! nape lak jadik camtu? patutnya senang je gosok tudung t-shirt tu..aku gosok byk kali ok je. Kau gosok panas sangat kot Jub??

Nur Syafawati said...

adehh..gua x sempat nak joint ke cendol wahab ni..laki aku tetiba je ngigau kot..nak anta n amek aku ke RB tu..pelik..pelik...sgt pelik..xpe..next time kite jimba2 di cendol wahab eh..hehhe

♥ Eda ♥ said...

sedapkan cendol pak wahab..lag shedappp plak minum ngan mamek yg penuh ngan lawak sampai lenguh2 pipi aku gelak....wakakakak....

AkMa said...

larrr makan cendol wahab kat sri rampai?nape x roger kak ai..kalau x boleh jumpe..ishh ruginyerrr..

klik klik (^_^)