15.7.09

::JANJI AKU!::


YE..Aku ingat lagi janji aku kat kowang nk ajarkan tepek makeup gi opis aritu. Tiap kali aku tepek makeup kt muka aku, musti aku ingat punye. Masalahnya cam pepagi aku bersiap tu dah le dlm keadaan huru-hara. Camne lak nk tepek skit, amik gambr, tepek skit, amik gambar. Dah le kene amik gambar sendiri. Jenuh ooo...

Tp aku JANJI ngan kowang..ujung minggu ni aku amik gambar aku makeup siap2 pastu minggu depan aku tayang kat kowang ye. Ala..tp makeup biasa je pon. Utk gi kenduri kendara ke, gi opis ke..bukan utk kawen tau. Yg tu kene masuk kelas makeup AJ le..hihihi..Insyaallah..akan aku tunaikan janji aku tu ye..





11 comments:

el said...

amboiiiiiiii pic lawoooo siotttt

ko buat ape pun muke ko tetap cun eh...bertuah pya bdn..kahhhh

KasiH said...

tak sabar nunggu nih...

aLiYaHaRiZ said...

Kak Aii..ko jgn lupe ye..

Janji tinggal janji..

D.O.U.B.L.E...S said...

ayoooooooooooooooo besawnya mata...

iera_ayen said...

a ah la ely... jeles tol aku. ko conteng muka ko camne pon menjadik jer... sbb mmg ko cun la zah...

kang puji byk lagi kembang lak jubo ko... sket2 dah le ye tp iklas dr aku...

MUMMY ILA said...

cam kenal je gambo ni.. ooooooooooo...ko rompak gambo ni dari aku ye!!!

Ibu Mifzal Arsyad said...

kak ai..aku pun nak belajar gak..ihik..syoknya tgk muka kak ai..cun weh..

Reena said...

nak belajar gak..ajar laaa....akak punya gambar always lain dari lain...nice

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

nak jugak nak jugak...

sis_nita said...

ai..
tau ler mata ko lawa..
jgn lerr pose camtu..
huhu!
ngeri sehhhh..

Bed said...

tak bole belahhhhhhhhhhhh muka ko kak!!

klik klik (^_^)