20.7.09

::AKSI GEDIKS MAK HAYAM::

AKU SANGAT MEMBIZI GILOS!!!

LAYANKAN JELAH GAMBAR2 GEDIK YG AKU CURIK DARI ILA DEBAB..
(kau halalkan ye ila..aku kan cayang kau? kau kan cayang aku? muahahahahaha)


lompatan maut dari aku!




mak budak





Aku x hengat sape yg komen kat n3 'komplen si anak' aritu yg kata dia tengok aku cam putih melepak. Tak itam cam si Angah tegur. Aku gelak guling2 tau! kahhhhhhhhhhhh..putih mendanya? aku ni keturunan keling pelikat tau. So, agak2 la kowang nk imaging kulit aku camne. Muka putih mmg le..dah aku tepek bedak 6 inci tebal! kahhhhhhhhhhhhh




8 comments:

Bed said...

drpd gambo ni kan kak mesti org tak percaya anak ko dah 4 kan.....mcm anak dara sehhhhhh....jelesssssss aku..

nabilah_2908 said...

if org yg xkenal...bile tgk pic ni..comfrm kan cakap anak-anak dara tgh berposing sakan...hehehe..xmcm mak budak pun.. :)

fazilzura said...

ngucap korg2 ni ..
sib baik daku x join , dh ler jummat nan mulia

Mazlyana Mansor said...

masyaAlah!!!!picture yg last tu yg tak tahan tu...mmg btol2 cam keliwon!!!!

Dj Epoi said...

Ih........IhHHHHHH....

Hangpa nih.....Gedek sungguh heheehehehehehehehhe.....

KLIWON?

shiemz said...

Kalu org kata anak dara pun org caye hakak oi..... huhuhu

chamizah said...

kak..cemane la badan ko leh menten slim je kak ai oi...jeles la cha...cha ni kne kuruskan dbn,,aju raye dh beli..saiz 40..gemok kan aku ni kak??? adoi..tlg la aku kak ai...

MUMMY ILA said...

wakakakaka... i masih anak dara youuu...wakakaka...^_^

biasala tu..gedik santai bersama mommies havoc. lgpun kami masih muda cuma kak ai je akan muda bersama kami..wakakakakaka ^_^

klik klik (^_^)