7.7.09

::SEBEDAY AIMAN_1::


03-07-09 tepat Amirul Aiman b. Shamsi setahun! Ahad lepas (05/07) ibu dia ada buat bestday party kat umah @ Kota Damansara nu..

Takmo banyak criter la sbb pagi ni jenoh aku nk haplod gambo ngan tenet yg lombab gilos ni! haihhh..dah, jom layan pic sampai lobam. Kang aku trus sambung lagi 1 entry sebeday aiman ni. Pic aku ngan bloggers..ngeh ngeh..


tote mama..
ayoyooo! banyak cute la ini budak!




Lynnda Gebus + Danish

Laki Gebus, Amran
ek elehhhh...cover lak!

Ibu Aiman, CT

Anak-anakkuuuuu

aksi gediks


Mulakan ngan bacaan doa oleh laki aku

Opet yg takde perasaan dihari itu...
keh keh

kek sebeday aiman, yg ditempah khas dari
besen aku, FIZA

kek xtra dari mama utk aiman..
hihihi




e'eh...terlebih pose kau ye arul!

tgh mengejekan kacang kopok onbehalf Iena..

masa utk potong kek!!
berkerut2 dahi dia.
pelik agaknya apesal la sume org nyanyi2 ni..
dah le lama!
3 lagu! kahhhhhhhhhhhh



masih berkerut mikir...
ayah aku kasi aku main pisau la!
pelik ooooo

turn mama lak!


anak-anak daras..longgok kat dalam..
eh! ada abang daras skali la...
nampak tak kelibat Opet?
elok je dia YANA pegang..
senang mama kau nk mengediks!

mama + tote aiman

me + azie
blogger gak ni. tp x tau link. hihihi
cantek gilos kau ni azie oiiii!!
x nampak langsung cam mak org!

anak dara aku + anak dara lynnda gebus

me + adik badik CT

OLAAAAAAAAAAAA!!!


4 comments:

fazilzura said...

KAHHH ..
aksi getik tu x leh tahan ler..


MERIAH KAN 1st bday

♥ Eda ♥ said...

meriahnyeeeee....me jeles banget sehhhh..... nway happy birthday buat aiman yer...moge besar bijak n sempurna..insyaAllah

Nur Syafawati said...

apie 1st beday tote kak ai,aiman!!!!semoga menjadi anak yg baikk dan berjasa kepada ke dua ibu bapa..hehehhe..sowie kak ai..x dpt hadir.atas sebab2 x dpt di elakkan..

nabilah_2908 said...

wah..besar-besaran bdy aiman nie...huhu.. :)

klik klik (^_^)