6.7.09

::TALI JERUT UNTUK AJ::


~Gambar dicilok dari blog goblog AJ!



SAJE aku belikan tali jerut ni utk tekak si AJ. Ala..takde la mahal mana pon. Tp aku bagi ni ala-ala 'appreciation gift' le utk dia. Sib bek la dia minat kaler berbalak-balak yg aku pilih ni. Logo ati makcik! Pepagi ni kat opis dia dah siap jerut dah kat leher. Banggo den! muahahahaha

kotak same pattern ngan tie kt dlm..cute je..

GALAKnye kau!!!



nk gi cilok gambar kt blog org lagik...lalalalala

8 comments:

~~ciklinn~~ said...

wah veri xcited muka pak su yerk... hehhehehehe

alal kak apasal leh tertinggal benda tu... aku baru nak mengcopyy gambar nie...

F A R Y N said...

kak...aku pun nak hadiah jugak :(

el said...

pes time tgk AJ kacak n ensem..heheh
u look good in yeloow tie today..hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

cantik2....lieya pun suke tie kaler2 camni....nampak 'muda'...

Bed said...

baper hengget kak?cantik..pandai ko pilih...

ibu_umairah said...

ooo tali jerut tu cantik.......beli kat mana tu?unik tul namanya....

ummu_hanis said...

emcem sunggoh. aku tak dpt bayangkan camne le manusia emcem makeupkan aku. oh tidak....cair mak.

shi3la said...

kak ko ngan AJ satu opis ker kak..

klik klik (^_^)