28.7.09

::COMELNYE!::


YEA!!! BAJU ANAK2 AKU DAH SIAP!!!

Comelnya baju ni. Cam anak2 aku jugak! keh keh...

Tak sabar nk tunjuk kt bebudak tu.
Musti dowang menJAKUN!

lalalalalalalalalalaaaaaaaaaa
Mekaseh ye Ryn.


Kalau kowang nk buat baju comel camni, leh klik kat
SINI




15 comments:

nome said...

mmg cantek la kak ai...mie cadangkan, suh anak2 kak ai pakai baju tu...pastu susun berbaris tangkap gambo...mesti cun melecun...wallahhhhhhh....n'way mie mmg suka tgk belog kak ai..ari2wajib tgk tau..suka sgt family kak ai..hepi jerk...hope hepi sampai bile2...

el said...

KIUT NYERRRRRRRR

RYN TUK AKU XDE KE....

~~ciklinn~~ said...

comellnyerrrr.... aku pun ingat nak buat gak kak..

AkMa said...

comelnyeerrr..nak tempah gak la..

☆ lieya latif ☆ said...

siyes!! cantik kak....nanti amik pic dieorg pakai baju ni lak tau....ko ngan abg kaman tak buat ke kak...

D.O.U.B.L.E...S said...

boleh pakai g pd

fazilzura said...

pe lagi sapa2 yg tingin wat tu,... roger ryn cepat2.. le pakai raya ..

mmg cute kak ai.. bile dpt nnt .. kasi posing le 1 umah

Fiza Nordin said...

uiks mmg cantik besan...nnt leh aku tempah tuk anak dara aku sekali...

Mazlyana Mansor said...

sangat chomelll kakngah...
tu smpan tok bju rayer ker?

Dj Epoi said...

Walaweii

LAWA!!! siut!!

Gua dah redah blog dia...
Kalau dia oleh buat baju Gua..
Gua nak!!!

Gua dah Order dah tadik....bukan kat anak Gua....Untuk Gua hehehehhe

damaiinx said...

hi,ai..baju spare raye ker tu @ baju..jln2,boria penang laa cikit tpi sweet.....hihik

MUMMY ILA said...

CUN NAK AUNT ILA..

Tijah said...

lawa...

lawa...

tapi sbb anak aku seketul jer, aku tulis baju pakai marker cukup la kan? hahah.

ibu_umairah said...

warna yang menarik...sesuai la ngan anak akak yg puteri itu.....hee.heee

Bed said...

mmg cantik....!

klik klik (^_^)