14.7.09

::KENDURI AKIKAH + SEBEDAY AIRIELL::


MALAM
Sabtu lepas kenduri polisi kt umah aku, bergundah-gandah aku gi amik laki aku kat store batu kep. Dia baru sampai. Dah alang2 aku keluar amik dia tu, trus aku soh dia mandi kat tempat keje. Nak gi umah Herda, ada kenduri. Walhal masa tu aku ni giler bapak punye la letihhhhhhhh..tuhan je yg tau! huhuhu..tp takpe, sampai gak aku anak branak kat Sg Besi tu..


BESAN + MENANTU

dah nk pitam pon sempat posing!

tuan rumah + bestday boy

ewahhhhhhhhhhh..
BB ngorat aiman!
apa la kau ni BB...isk! ntah2 aiman tu ingat kau ni boy kot?
tu yg elok je main sekali tu..

budak rawang vs budak melbourne

Ely ngan mak angkatnya..

mari! mari! mari!
tudung murah! tudung murah!

tambah comel kau syapak!

cantik kau pakai tudung memek..cam pompuan arab!


Malam tu banyak gak jualan tudung aku. Tp bukan rezeki aku kot..$ aku tercicir.. huhuhuhu..aku rasa tercicir masa kat jalan luar umah her sbb nk masuk kete tu aku kuarkan $ yg berkepok2 dari poket suar jeans aku. Mungkin masa tu le tercicirnya..adalah sekeping not $50 ngan beberapa keping not $10.. :(



9 comments:

suhida said...

takde rezeki la tu kak ai..takpe,insya allah pasni rezeki kak ai bertambah tambah dan bertimbun timbun...amiinnnn....aku doakan ko kak..

damaiinx said...

salam,ai...perasaan jer kot ! biler dah sumbat 2,cam maner nak perasan...
ai,kena beli beg ikat kat pinggang..@ sumbt dlm....mcm org dulu 2,baru selamat....? hhihik

Dj Epoi said...

Salam.....Gua dah tukawkan...sowi arrrrrr.....

Weih.....Tudung sehelai ? heheeheheh

ZiE said...

ye ke kak ai.. tak de rezeki kot.. semoga dgn kehilangan duit tu akan bertambah 2x ganda lagi. Amin

Kak ai aku rindu nak geder2 lagi la... bestnye tengok semua dpt berkumpul.... :(

nasz said...

bkn rezeki ko kot kak ai. tp sedih kan? kalo dah sekeping note 50 dan beberapa keping 10 tu, nak dkt 100 dh tu. anggap je la sedekah...

ish, eda, mmg mcm muka minah arab la, sgt manis bertudung...

aRe_uDear said...

hohooo posing bagai nih...hehee

MUMMY ILA said...

aku soka! aku soka!
aku kalau leh nak berjiran dgn semua mak-mak ayam. kekadang aku pk nak semua mak-mak ayam dok seblok dgn aku. lepas tu kita wat kapet tiap 1 umah sehari. wakakakaka ^_^

aku suka gambo aku..anak nantu aku asik melekat je dgn aku. terasa ada anak sepasang..complete already

el said...

xpelah ai...mayb xde rezeki ko..mayb pas ni duit yg ko ilang ni...akan menambahkan lgi jualan ko...amin

Nur Syafawati said...

laaaaaaaaaaa..cicir ker?????adehhh..sayang nyer kak aiii...xpela..bukan rezeki ko kali ni..next time hati2 yer.jgn cuai...hehhe

klik klik (^_^)